close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטיפים החשובים באמת ליום צילומי סמאש קייק מוצלח

מערכת שורשיז תשרי, תשפד02/10/2023

צילומי סמאש קייק מהווים דרך נהדרת לזמן איכות וכן גם ליצירת מזכרת בלתי נשכחת שתלווה אתכם לאורך כל החיים

תגיות:
צילום: freepik
איך הזמן עוברים כשנהנים, התינוק כבר הגיע לגיל שנה וקרוב לוודאי שכבר צצה בראשכם האפשרות לבצע צילומי סמאש קייק, טרנד שתפס תאוצה משמעותית במיוחד יחד עם חלוף השנים האחרונות וכיום, נחשב לאחד הדברים הלוהטים ביותר. זאת בעוד כי לא מעט הורים לא בטוחים האם כדאי לערוך יום צילומים בעת בה הילד עדיין ביישן, אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי באמצעות העזריםוההכנות המתאימות, תוכלו לבצע צילומי סמאש קייק בצורה מרתקת ולצאת עם תמונות בלתי נשכחות. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן מגיעים מוכנים ליום הצילומים, החלטנו לרכז לתוך המאמר הבא את כל הטיפים החשובים שיש לקחת בחשבון לפני
צילום: freepik
שמתחילים בצילומים:
• בחירת העוגה הנכונה - גיל שנה זה הגיל בו מרבית התינוקות מתחילים לצרוך מזון מוצק, כך שמיותר לציין כי עוגות וסוכר לא מרכיבים חלק מהתפריט הקבוע שלהם. אי לכך, במטרה להקל על יום הצילום ההמלצה תהיה לא להפתיע את התינוק ולגרום לו לאכול מאכל שהוא לא מכיר מול מצלמה בפעם הראשונה, אלא לעשות איתו הכנה מוקדמת עוד בחלל הבית. במילים אחרות, נסו לתת לתינוק מספר עוגות ספוג בטעמים שונים, במטרה להבין מה הטעם המועדף עליו. על כן, במידה ואתם בוחרים להכין את העוגה באופן עצמאי, חשוב לוודא כי אתם בוחרים בחומרי גלם מחנות אפייה איכותית. כך למעשה, תוכלו לוודא כי התינוק אכן מגיע מוכן ליום הצילומים.
• בגדים להחלפה - כפי שאתם בוודאי כבר יודעים, הרעיון המרכזי במסגרת צילומי סמאש קייק הוא לרסק עוגה, מה שאומר שעליכם להתכונן להרבה לכלוך דביק. אי לכך, מומלץ להביא לצילומים מספר מגבונים, מגבות ואפילו בגדים להחלפה עבורכם ועבור התינוק, לזמן הצילום ולאחריו. למעשה, בדומה לצילומי הריון, אשר מתלווים אל מספר תלבושות שונות, כך גם מומלץ ביום צילומים שכזה.

בשורה התחתונה, צילומי סמאש קייק מהווים דרך נהדרת לזמן איכות וכן גם ליצירת מזכרת בלתי נשכחת שתלווה אתכם לאורך כל החיים. זאת בעוד כי על פניו המטלה עשויה להיראות מעט מסורבלת, אך כאשר לוקחים בחשבון את כל הפרמטרים העיקריים, הרי שהמשימה הופכת לפשוטה יותר יותר. כמו כן, טרם הגעתכם אל יום הצילומים יהיה עליכם להתכונן בהתאם, לבחור את העוגה הנכונה, להצטייד במגבונים, בגדים להחלפה וכמובן - מצב רוחב חיובי וחייכני. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי ביום הצילומים חשוב לשמור על התינוק רגוע ולא לחוץ וכן, לזכור כי הוא לרוב מחקה את מה שהוא ראה, אז מומלץ להצטרף אליו לצילומים במטרה להראות לו מה הייתם רוצים שיעשה. בדרך הזו, תוכלו לוודא כי יום הצילומים שלכם מתבצע על הצד הטוב ביותר, מה שיעניק לכם מתנות מרהיבות מיום מופלא ומרגש.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה